Har du fått en skade, eller blitt syk?

Vi er her for deg – hele døgnet, alle dager i uka.

Husk at alle tyveriskader, hærverk, brannskader og personskader i trafikken må meldes til politiet.


Hvordan sende inn skademelding?

Skademeldingsskjemaet finner du her. Her legger du inn en beskrivelse av hva som er skadet eller tapt. Har du dokumentasjon eller bilder – ta godt vare på dette og legg det gjerne sammen med skademeldingen. Skademeldingen skrives deretter ut og signeres før du sender det til oss på e-post:

Husk å fylle ut egenmeldingskjema og fullmakt hvis det er en personskade. Skjemaene kan også sendes i papirform til postboks 1442 Vika, N-0115 Oslo.


Våre samarbeidspartnere


Sykdom eller skade i utlandet

Har du vært uheldig på reise? Ring oss og få hjelp av vår samarbeidspartner SOS International. De er Nordens største organisasjon innen reiseassistanse. Gjelder det forsinket bagasje, kan du melde inn uhellet etter reisen. Les om forsinket bagasje her.

Logoen til SOS
Glass-/steinsprutskade

Vi samarbeider med Hurtigruta Carglass og Riis Bilglass, og du kan derfor ta direkte kontakt med ditt nærmeste verksted for reparasjon eller skifte av ruten.

Logoen til Carglass
Logoen til Riis
Veihjelp i inn- og utland

Ved uhell på veien får du hjelp av våre samarbeidspartnere Viking Redningstjeneste eller SOS International.

Logoen til Viking Redningstjeneste
Logoen til SOS
Leiebil

Vi samarbeider med leiebilaktørene Hertz og Avis Bilutleie. Har du pratet med kundesenteret og fått bekreftet leiebil, kan du ta kontakt med din nærmeste stasjon og avtale direkte:

Logoen til Hertz
Logoen til Avis
Verksted

Har du pratet med oss og fått bekreftet at kjøretøyet ditt må på et verksted? Da anbefaler vi at du benytter deg av vår samarbeidspartner Bilia:

Logoen til Bilia
Illustrasjonsbilde av en telefon

Her finner du skademeldingsskjema

Kontakt oss

Ring oss:

21 93 31 00

Send e-post:

kundeservice@trollforsikring.no

Adresse:

Munkedamsveien 35
Postboks 1442 Vika
0115 Oslo